Somerville (2022)

PC / Xbox One / Xbox Series X/S / PlayStation 4 / PlayStation 5

Ontwikkeld door Jumpship
Uitgegeven door Jumpship

Een science-fiction verhaal waarin je moet leren omgaan met de gevolgen van een grootschalig conflict. Met een grote catastrofe om de hoek moet jij een manier vinden je familie weer heel krijgen. Verlies jezelf in een handgemaakt verhaal die zich afspeelt in een platteland. Ga op pad om de mysteries van de bezoekers van planeet aarde te ontrafelen.

Inside/limbo/another world vibe! Komt 15 november naar GamePass. Ben benieuwd

avatar van JonnieBrasco
Als ik door de vele Steam reviews heen scroll toch de meeste duimpjes omlaag i.p.v. omhoog. (Audio)visueel, artistiek en qua sfeer wordt het heel goed bevonden, maar het verhaal en de speelbaarheid (puzzels te makkelijk, physics en besturing niet goed) laten veel te wensen over. Maar wachten dan tot 'ie over een paar jaar in de uitverkoop is...

Ah jammer, zal ook es wat reviews lezen en bekijken. Hoe dan ook, geef het ws wel even een kans via GamePass

Eindelijk helemaal doorlopen, al met al overheerst het mwao gevoel, niet het meesterwerkje waar ik op hoopte maar ook weer niet dramatisch. Sfeervol is het zeker en een hoog Inside achtige vibe. Puzzels zijn niet super moeilijk en je loopt er vlotjes doorheen. Doordat er totaal niet wordt gesproken in de game maakt dat de game mysterieus, antwoord op de vraag wat er in godsnaam allemaal aan de hand is mag je zelf invullen. Ja klein mooi artistiek gamepje. 3*