Tunic (2022)

PC / Macintosh / Xbox One / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox Series X/S / Nintendo Switch

Ontwikkeld door Andrew Shouldice
Uitgegeven door Finji

Een kleine vos in een groot avontuur! Verken een land van verborgen legendes, eeuwenoude krachten en neem het op tegen kwaadaardige monsters. Aangestrand op een mysterieus strand met nieuwsgierigheid als grootste kracht zal je zoeken naar zeldzame objecten en ontrafel oude geheimen.

Beetje Zelda achtige game begreep ik. Krijgt zeer goede reviews en verkrijgbaar op Gamepass

Houd ik ook al een tijdje in de gaten. Ziet er dan ook gewoon leuk uit met dat vosje als personage. Nou is dit intussen in die hele retro-revival ook niet echt meer een genre waar een gebrek is aan leuke titels maar visueel vind ik deze dan net wat cuter uitzien dan de meeste.

avatar van legian
Heb deze ook al tijden op mijn lijstje staan, Vorig jaar hier de demo ook van gespeeld en dat beviel erg goed.

avatar van legian
Ik had hier eigenlijk wel wat reacties verwacht. Of zit iedereen op een Switch en Playstation versie te wachten. Ben hier zelf vorige week alvast eventjes kort ingedoken en dat was toch wel genieten. Heerlijke sfeer en stijl en het je pakt het ontzettend makkelijk op. Met een uurtje ben ik nauwelijks verder dan het eerste stukje. Maar dat uurtje vloog letterlijk voorbij.

Ik zit op de Switch versie te wachten om eerlijk te zijn. Ik heb ook geen idee of deze op gamepass staat bvb, van de week even nakijken en indien mogelijk eens testen want hij leek me ook best leuk.

Maar ja...de geprefereerde versie voor mij is de Switch.

avatar van legian
Sinner hij staat op gamepass, zo speel ik hem namelijk. Het lijkt me ook perfect voor de Switch trouwens. Maar zie nergens iets staan dat die daar ook op komt, alleen op de Playstations.

Okay. Dan maar eens op de xbox kijken later op de dag. Er was een paar maand geleden wel wat speculatie over een Switch port en of die nu wel of niet zou komen (de kans leek vrij groot) maar ik heb er niets meer van vernomen. Had me wel voorgenomen om het nog af te wachten maar eens even testen kan geen kwaad aangezien ik nog twee maand Gamepass heb.

Komt gewoon ook uit op de Switch 27-09-2022 is de datum
Spel in de wenslijst gezet..