Sam & Max: Beyond Time and Space (2021)

Alternatieve titel: Sam & Max: Beyond Time and Space Remastered

PC / Nintendo Switch / Xbox One

Ontwikkeld door Telltale en Skunkape
Uitgegeven door Skunkape

Een geremasterde versie van seizoen twee van Telltale's episodische Sam & Max-games. In deze verzameling van vijf afleveringen van in elkaar grijpende zaken zijn Sam en Max terug in het strafrechtelijk onderzoek in een confrontatie met de kerstman, een race om een gigantische vulkaan te kalmeren en een gekibbel met een Eurotrash-vampier. En dan worden de dingen nog vreemder. Weet paranoïde winkelier Bosco iets van zijn praatje over een groot complot? Zou het kunnen dat Fedegosa, de eigenaar van het restaurant, liegt over wat er met haar grootvader is gebeurd (die trouwens Fedegoso heette)? Zal rare buurvrouw Sybil Pandemika de ware liefde vinden? Zei iemand... VERJAARDAG?!

• vanaf woensdag 8 december te koop voor de Nintendo Switch
  • vanaf woensdag 8 december te koop voor de PC