American Hero (2021)

PlayStation 4 / Xbox One / Nintendo Switch / PC

Ontwikkeld door Empty Clip
Uitgegeven door Ziggurat

American Hero is een restauratie en remaster van een spel dat meer dan 25 jaar lang verloren is gegaan. Je kruipt in de huid van Jack, een voormalige inlichtingenofficier die uit zijn pensioen is gehaald voor een laatste missie om de schurkachtige viroloog Krueger tegen te houden, die van plan is om een geestverruimend virus los te laten op de inwoners van Los Angeles. Jouw spontane beslissingen zullen Jack helpen of juist hinderen bij zijn pogingen om de enige wetenschapper te vinden en te beschermen die een geneesmiddel heeft voor deze dodelijke ziekteverwekker.