Binarystar Infinity (2021)

PC / Nintendo Switch / PlayStation 4
Shooter / Action

Ontwikkeld door Forever
Uitgegeven door Forever

Op sterrendatum 2258.42 werd Talios, de belangrijkste maan van ons zonnestelsel, vernietigd door een onbekend moederschip. Als een van de beste piloten van de Binarystar Space Force moet jij de bedreiging analyseren, strategisch reageren en de onbekende indringer vernietigen. Binarystar Infinity is een uitdagende 1-bit shoot ‘em up die doet denken aan de Arcade Shmup-klassiekers van weleer. Je kunt de game alleen of met een kameraad spelen, waarbij je als speciale feature kunt kiezen tussen een verticale en een horizontale scrolmodus.