Stilstand (2020)

PlayStation 4 / Nintendo Switch / PC / Macintosh / Android / Apple iOS

Ontwikkeld door Niila
Uitgegeven door Niila en Nakana

Stilstand is een duistere en absurde interactieve graphic novel. Volg een jonge vrouw terwijl ze zich staande probeert te houden in Kopenhagen tijdens een zomer vol angst en eenzaamheid. Te midden van haar verlangen naar isolement is er nog steeds de hoop dat er op een dag iets zal veranderen. Misschien kan het schaduwmonster in haar appartement haar helpen? Beleef een persoonlijk en handgetekend verhaal over de hoge verwachtingen en het kwetsbare gevoelsleven waar veel jonge mensen mee worstelen.