Puzzle Bobble 3D: Vacation Odyssey (2021)

Alternatieve titel: Puzzle Bobble VR: Vacation Odyssey

PlayStation 4 / PlayStation 5 / PlayStation VR / PC VR
Puzzle
single player / online

Ontwikkeld door Survios
Uitgegeven door Survios

Bubbeldrakenbroers Bub en Bob zijn op vakantie op een eiland en er staat hen een episch avontuur te wachten in Puzzle Bobble 3D: Vacation Odyssey. De met liefde ontworpen avatars voor Bub en Bob zijn trouw aan het iconische design, terwijl de verschillende levendige, geanimeerde omgevingen de wereld van Puzzle Bobble tot leven brengen.