Treasures of the Aegean (2021)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Nintendo Switch / Xbox One / Xbox Series X/S

Ontwikkeld door Undercoders
Uitgegeven door Numskull

Wat is er gebeurd met de Minoaanse beschaving? Ga mee met parkourexpert Marie Taylor en schattenjager James Andrew in deze historische actiethriller en ontdek geheimen van een vergeten koninkrijk, dat gevangen is in een eindeloze tijdlus. Verken een prachtige, met de hand getekende, niet-lineaire open wereld en vind waardevolle relieken terug, breng een vergeten eiland in kaart en verzamel steeds meer aanwijzingen om een oeroude voorspelling compleet te maken. Los raadsels en mysteries op die de oude Goden kwaad hebben gemaakt en zorg dat de geschiedenis zich niet voor altijd blijft herhalen.