Souldiers (2022)

PC / Nintendo Switch
Action / Platform

Ontwikkeld door Retro Forge
Uitgegeven door Dear Villagers

Terwijl je op pad bent voor glorie van het Koninkrijk komen jij en je soldaten terecht in Terragaya: een mystiek land die op het randje van het naleven zit. Jouw taak is om de Wachter te vinden en naar de volgende wereld te gaan. Vecht voor je vrijheid in deze fantasiewereld, gevangen tussen leven en dood. Train je vaardigheden in deze retro puzzel, platformer met metrodvania aspecten en soulslike gevechten.