Yoga Master (2019)

PlayStation 4 / Nintendo Switch
Sports / Educational

Ontwikkeld door Oxygene
Uitgegeven door Oxygene en My World

Dankzij de samenwerking van internationale professionele yoga-instructeurs is Yoga Master het eerste wellnessspel in zijn soort dat volledig in 3D is gebouwd en door experts is ontworpen om je te helpen de perfecte balans tussen lichaam en geest te vinden. Met een breed scala aan programma's, lessen en meer dan 150 houdingen, van klassiek tot urban yoga, word je begeleid door een trainer die je stap voor stap de oefeningen laat zien en samen met jou uitvoert. Ontspan in een adembenemende en volledig aanpasbare omgeving, kies je favoriete programma's of creëer je eigen en maak je geest leeg met yoga-ademhalingsoefeningen.

Een hele prettige manier om ff half uurtje yoga te doen. Er zitten heel veel (bijna 200) programma's in en door wat instellingen te geven over je eigen postuur en fitheid, de tijd die je hebt en met welk doel je aan de slag wilt, krijg je een keuze uit een aantal programma's.

Je kunt verder de setting, de muziek, de stem en de dame die het voordoet aanpassen. Ik maak er nu al een aantal weken een keer of twee per week gebruik van.

Ik heb geen PS camera, waardoor ik geen trophies kan halen, maar dat was het doel ook niet bij aanschaf!