Pro Evolution Soccer 2008 (2007)

Alternatieve titel: PES 2008

Nintendo DS / Nintendo Wii / PC / PlayStation 2 / PlayStation 3 / PlayStation Portable / Xbox 360
Sports

Ontwikkeld door Konami
Uitgegeven door Konami

PES 2008 is een next-gen voetbalspel met als doel om competities zoals de 'Champions League' of de 'Wereld beker' te veroveren. Daarbij is het mogelijk om een carrière te starten en daarmee het gekozen team op een eigen manier te trainen en op te leiden.

avatar van jellecomicgek72
Héél erg teleurstellend PES deel. Vanaf dit deel ging het pas echt fout met PES. De snelheid was er compleet uit, Graphics waren gewoon te lelijk voor woorden en het speelde veelste stroef allemaal. Crap!

avatar van Ricxz92
1,0
om te huilen, zo slecht bij de vorige kon je veel makkelijker een eigen team maken wat veel leuker was, besturing is zo vaag en speelt helemaal niet fijn. en de aantal ploegen in mijn inziens toch wat mager.

avatar van wolff
Om te huilen? Slechte controls? MM ik vind van niet! Het speelt lekker vlug, controls eenvoudig!

avatar van tommycool
er leuk spel waaraan ik zelfs nu ( in het jaar 2012 ) nog steeds aan vast blijf plakken

avatar van Autobahn
Mijn eerste voetbalspel dat ik ooit heb gespeeld, erg leuk, maar er ontbraken ook een aantal dingen. Zo zat de Duitse competitie niet in dit spel, wat ik erg jammer vond. Ook was het spel redelijk makkelijk.
Uiteindelijk ben ik overgestapt op fifa, wat ik uiteindelijk toch beter vond en daarnaast ook completer, want je had gewoon alle competities erin.