We Are OFK (2022)

PC / Macintosh / PlayStation 4 / PlayStation 5

Ontwikkeld door Team OFK
Uitgegeven door Team OFK

Itsumi Saito is net in de stad komen wonen en heeft het uitgemaakt met haar vriendin om haar droom na te jagen en door te breken in de muziekwereld. Maar hiervoor moet ze veel repeteren en reizen, en dat allemaal zonder haar vrienden te verwaarlozen. Naast haar fulltimebaan... Itsu probeert door te breken in de genadeloze muziekwereld van LA. Wanneer ze binnen weet te glippen bij een netwerkfeestje in Hollywood en bevriend raakt met een jonge muziekproducer, liggen haar dromen ineens binnen handbereik.