DEEEER Simulator (2021)

Alternatieve titel: DEEEER Simulator: Your Average Everyday Deer Game

PC / PlayStation 4 / Xbox One / Nintendo Switch

Ontwikkeld door Gibier
Uitgegeven door PLAYISM

Een game waarin je de rol van een alledaags hert aanneemt. Gebruik je uitrekbare nek en je puntige hoorns om ravage te veroorzaken door de stad. Zorg voor genoeg problemen en je komt voor een super-extreme dierenpolitie te staan: kung fu schapen, beren die in politieauto's transformeren en konijnen met belachelijk grote oren. Alles zit achter jou aan!

Fonzzz002 (crew)
And the worst looking game of 2021 goes to..

...GTA Trilogy San Andreas. Maar dat terzijde. Vertel hier eens iets over