Venus: Improbable Dream (2021)

PC / Macintosh / Xbox One / Xbox Series X/S / Nintendo Switch / PlayStation 4 / PlayStation 5

Ontwikkeld door Borealis
Uitgegeven door Borealis en Eastasiasoft

Venus: Improbable Dream is een meeslepende visuele roman-ervaring gericht op geestelijke gezondheid en persoonlijke identiteit. Leid Kakeru's beslissingen terwijl hij zijn innerlijke angsten overwint en zijn leven terugwint. De keuzes van de speler beïnvloeden hoe het verhaal verloopt. Je kunt zelfs speciale dialogen ontdekken voor belangrijke scènes. Help jij Kakeru iets te bereiken dat hij nooit voor mogelijk hield?