Disney's Tarzan (1999)

Alternatieve titel: Tarzan

Game Boy Advance / Game Boy Color / Nintendo 64 / PC / PlayStation

Ontwikkeld door Eurocom en Digital Eclipse
Uitgegeven door Disney, Sony en Activision

Tarzan is een actiegame waarin je met Tarzan munten moet verzamelen, vijanden verslaan en ieder level beëindigen met een zo hoog mogelijke score. Na ieder level krijg je cutscenes uit de gelijknamige tekenfilm te zien.

avatar van kArIzMa_TuRk
Vroeger op de PC gespeeld. Makkelijke maar wel leuke levels. 3.0*

Ook op PC gespeeld. Vermakelijk, maar makkelijk en vrij kort.

avatar van Bart Tönjann
Inderdaad, sluit ik me bij aan. *3 sterren

Game_Kaza
Vroeger was het voor mij een sport om het spel zo snel mogelijk uit te spelen. Nu wil ik het liefst een lang spel. Vermakelijk blijft deze wel.

avatar van Foetsj_NL
Kan me deze nog goed herinneren, samen met Hercules in die tijd mijn favoriete games.

avatar van Jim Carrey
Een leuk spel en ook deze heb ik gespeeld bij mijn beste vriend en ik heb me enorm vermaakt onder het spel, ook al is hij niet top dus nogmaals : niet top maar wel zéér vermakelijk spel!

* * *

avatar van sdr
sdr
Ik speelde deze op de playstation, het leukste waren de levels waarin je over boomstammen gleed.

avatar van ps3me
Inderdaad erg leuk spel vooral het stam glijden

Game_Kaza
Erg leuk spel. Jammer van het lage gemiddelde.

Het speelt lekker, heeft leuke omgevingen en prachtige covers van de kei-keigoeie liedjes van Collins. Kreeg het niet uit me kop tijdens het spelen.

Het is erg kort. Iets van 5 uurtjes, korter als je niet voor extras gaat. Maar dat maakt mij niet zoveel uit. Het is gewoon een korte leuke game.

Als het spel lang duurde, alsin 15 uur ofzo dan kreeg het een 4*.

Vroeger echt super veel gespeeld als kind. Toen vond ik het ook echt leuk. Ik heb het nu gisteren weer gedaan en heb het in een uur uitgespeeld, terwijl ik er vroeger jaren over deed. Dus voor kinderen is het wel echt een tof spel. Voor oudere misschien een beetje saai en makkelijk. Ik vind het spel ook wel mooi voor die tijd.

MWa deze game was geqwoon heel erg vermakelijk, natuurlijk was gericht op kinderen, maar de gameplay was gewoon heel leuk, aan lianen hangen, over boomstammen glijden, ik durf te wedden dat de Filmlicentie gericht op kinderen veel minder vermakelijk zijn dan deze Tarzan.

SouthParkFan
''Ah, dat is beter.''