Undungeon (2021)

PC / PlayStation 4 / Nintendo Switch / Xbox One

Ontwikkeld door Laughing Machines
Uitgegeven door tinyBuild

Undungeon is een actie-roleplay-ervaring in de geest van ouderwetse actie-rpgs met een moderne vormgeving. Verschillende multidimensionale versies van de Aarde smelten plotseling samen, en spatten uiteen in een cataclysmisch evenement wat de Grote Verplaatsing genoemd wordt. Dit evenement beschadigde de tijd en ruimte zelf, schijnbaar de reconstructie voorbij. Bestuur een Heraut - een door God geschapen almachtige held. Combineer zijn krachtige aanvallen op korte of lange afstand om je vijanden te verpletteren. Genees voorzichtig zodat vijanden je geneesmiddel niet stelen, gebruik beweging, doe je voordeel met verschillende buffs en debuffs om je rivalen te verslaan;