Aeterna Noctis (2021)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Nintendo Switch / Xbox One / Xbox Series X/S
Action / Platform

Ontwikkeld door Aeternum
Uitgegeven door Aeternum

Een onbekende hoeveelheid jaren terug creëerde een oppermachtige god het universum, en daarmee maakte hij machtige wezens om over zijn creaties te waken. Na een tijd keerde deze wezens zich tegen hem omdat zij zelf de macht wouden. God was zo kwaad dat hij hen vervloekte tot de Koning van de Duisternis en Koningin van het Licht, die verdoemd waren om in de eeuwigheid te vechten. Jij neemt de rol aan van de koning van de Duisternis en reist door 16 aaneengebonden locaties in deze handgetekende metroidvania game. Maak gebruik van je bovennatuurlijke krachten en je sterke zwaard om de verschillende kwaden te stoppen.