Lies of P (2023)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S

Ontwikkeld door Round8
Uitgegeven door Neowiz

Welkom in de Belle Époque. Je wordt wakker op een verlaten treinstation in de stad Krat, een oord waar totale waanzin en bloeddorst de straten tot slachtvelden hebben gemaakt. Voor je ligt een enkele notitie met de tekst: 'Zoek meneer Geppetto. Hij is hier in de stad.' Geïnspireerd door het verhaal van Pinocchio, duik je in Lies of P in een wrede, donkere wereld, overrompeld door mechanische monsters.

thoyouknow1980 schreef:

Ik heb er 50 uur over gedaan om uit te spelen,en het was een geweldig avontuur om te beleven ❤️
Respect man, ik heb er meer dan 150 uur inzitten en moet nog 3 bazen volgens mij. Ben nu op het punt aanbeland dat ik volgens mij voor de laatste keer tegen de Black Rabbit Brotherhood moet en tot op heden ben ik er nog niet langs gekomen. Heel gek, op papier een super easy battle, maar op het moment dat die laatste grote motherfucker de area betreedt ga ik keer op keer dood. 4 eindbazen in 1 keer ook doe ff normaal man... Dit weekend weer ff mee verder. Ik vind deze game zo ontzettend goed, sowieso mijn nr1 game van 2023 en in de toekomst waarschijnlijk top10 materiaal voor me.

avatar van jellecomicgek72
Zojuist uitgespeeld en wat een geweldige trip was deze game. Ik was net letterlijk in shock toen ik de laatste eindbaas had gemold na uren lang met deze gast bezig te zijn geweest. Bij de laatse 3 bazen heb ik sowieso flink wat uren slaap ingeleverd en vooral bijna al m'n vrije uurtjes heb ik de afgelopen maand in deze game gestopt. Verslavend als hell en ondanks dat het verhaal niet heel diepgaand was, al was het zeker leuk om te volgen, staat de gameplay gewoon als een huis. Vloeiend, redelijk snel voor een Souls like game en ben eigenlijk geen enkele bug tegengekomen of crash gehad. Dit is mijn eerste souls like game die ik heb uitgespeeld en ben eigenlijk best wel trots op mezelf Top10 materiaal sowieso en als ik tijd heb nog een nieuw game plus in de toekomst. Ik ben er trouwens dik over de 200 uren mee bezig geweest om de ending te bereiken.

avatar van jellecomicgek72
@DarthSolidKevin hoe bevalt de game u? Ik zie in uw rotatielijst dat u er mee bezig bent als het ware.

avatar van DarthSolidKevin
jellecomicgek72 schreef:

Langzaam maar zeker zullen we maar zeggen, haha. Ik game tegenwoordig nog maar een paar uur in de week.

Tot nog toe bevalt Lies of P me meer dan prima. Ik ben net voorbij de King of Puppets en dat was het eerste moment waarop de game me even goed wist tegen te houden. Daarvoor ging het allemaal wel 'gemakkelijk'. Ik vind het verhaal en de wereld zeer interessant en ook de gameplay steekt goed in elkaar. Of ik ook voor meerdere playthroughs ga (ik heb vernomen dat je dan à la NieR: Replicant kan lezen/horen wat de puppet bosses zeggen) weet ik nog niet, maar ik wil hem zeker één keer uitspelen.

avatar van jellecomicgek72
Ja Romeo heb ik ook echt flink moeten outlevelen haha en hij is pas het begin van de echte moeilijke bazen die eraan gaan komen. Ik merk de laatste tijd dat ik toch flink heimwee naar de game heb, al zal de dlc nog wel een tijd op zich laten wachten helaas.