Hourglass (2021)

PC / PlayStation 4 / Nintendo Switch / Xbox One

Ontwikkeld door Cyberwave
Uitgegeven door Cyberwave

Pyramides zijn de tombes van farao’s. Dat is wat de meeste mensen geloven, maar daar beginnen tegenwoordig steeds meer mensen aan te twijfelen. Er zijn wetenschappers die beweren dat Egypte technologisch geavanceerder is dan wij ooit zijn geweest. In Hourglass wordt deze theorie gerealiseerd. Je kun een tijd-kloon van jezelf maken die je helpt met het oplossen van uitdagende puzzels. Neem de rol aan van Aywa, een jonge avonturier die reist naar Egypte om haar vermiste vader te zoeken.