Okinawa Rush (2021)

PC / PlayStation 4 / Nintendo Switch / Xbox One

Ontwikkeld door Sokaikan
Uitgegeven door No Gravity

De Black Mantis Ninja Clan is aangekomen in Okinawa. Speel als een meester in de vechtsport en kruip in de huid van Hiro, Meilin of Shin terwijl ze het opnemen tegen hordes ninja's, demonen en vele andere wezens in een wanhopige strijd om hun leven te redden tegen de Black Mantis Ninja Clan. Neem een vriend mee in een lokale co-op voor 2 spelers en veroorzaak veel meer chaos in dit platform-actieavontuur, dat zich afspeelt in een mystieke, fantasierijke versie van Okinawa.

avatar van AdrievMer86
Een zeer pittige 2d brawling action game in de trant van streets of rage gecombineerd met ninja gaiden, altered beast, street fighter en shadow of the beast.
De moves en de hoeveelheid manieren dat je kunt counteren is best uitgebreid voor een retro stijl action game zoals dit.
De game bevat ook gigantisch veel replay-value en je blijft het maar spelen op een gegeven moment.
Digitaal is de game vaak in de aanbieding voor ongeveer 13 euro en dat is zeer acceptabel.
Voor verzamelaars raad ik de fysieke Okinawa Rush Limited Edition aan die 26-11-2021 uitkomt voor ps4 en switch. Ja zelf heb ik de normale fysieke versie voor switch. Had ff moeten wachten, maar goed.