Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition (2021)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Nintendo Switch / Xbox One / Xbox Series X/S / Android / Apple iOS

Ontwikkeld door Rockstar
Uitgegeven door Rockstar en Netflix

Drie iconische steden, drie epische verhalen. Speel de baanbrekende klassiekers van de originele Grand Theft Auto-trilogie: Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto: Vice City en Grand Theft Auto: San Andreas, in de verf gezet voor een nieuwe generatie met een keur aan verbeteringen, zoals geweldige nieuwe belichting, omgevingsupgrades, texturen in hoge resolutie, een verbeterde draw distance, het besturings- en richtsysteem van Grand Theft Auto V en nog veel meer.

Ik snap de sceptische berichten hier... maar voor de de Switch only gamers is dit natuurlijk een geweldig leuk pakketje en het gaat ook zeker wel goed verkopen. Maar persoonlijk heb ik veel meer met Smuggler's Run: Warzones (2002) - GamesMeter.nl, Manhunt 2 (2007) - GamesMeter.nl wat geweldig had kunnen zijn als er niet in werd gecensureerd!, en een Bully: Scholarship Edition (2007) - GamesMeter.nl. Maar ik ben heel benieuwd of er ook nog eens wat nieuwe franchise word gemaakt voor de Switch nu het hek van de dam is .

avatar van bettafish14
Ah sh*t, here we go again. Gister via gamepass GTA SA kunnen spelen, de opgepoetste textures zien er erg goed uit, het voelt als een nieuwe game, maar houdt ook zijn charmes uit 2004, goed gedaan! Enige wat ik jammer vind en toch een beetje de immersie weghaald is dat er geen fog meer aanwezig is! Je kan vanuit Grove Street, Mount Chilliad zien staan. Dat geeft de wereld een klein gevoel, kleiner dan dat het voelde als kind, maar dat bederft de pret tot nu toe niet voor mij. Hopelijk voegt Rockstar fog nog toe via een update om het nog meer het authentieke gevoel uit 2004 te geven, voor de rest prima tot nu toe.