Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition (2021)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Nintendo Switch / Xbox One / Xbox Series X/S

Ontwikkeld door Rockstar
Uitgegeven door Rockstar

Drie iconische steden, drie epische verhalen. Speel de baanbrekende klassiekers van de originele Grand Theft Auto-trilogie: Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto: Vice City en Grand Theft Auto: San Andreas, in de verf gezet voor een nieuwe generatie met een keur aan verbeteringen, zoals geweldige nieuwe belichting, omgevingsupgrades, texturen in hoge resolutie, een verbeterde draw distance, het besturings- en richtsysteem van Grand Theft Auto V en nog veel meer.

Als zelfs de Mainstream media het over deze uitgave hebben dan weet je dat je als bedrijf hebt gefaald.

Die groter worden auto

avatar van Maarten0402
Deze games van 2001 - 2004 hadden een remake verdiend en niet zo'n re(de)master.

Oude Observator schreef:

In alle delen.

Om een knoert van een migraine aanval van te krijgen.

Heb deze gameplay beelden in de drie versies gezien inderdaad en echt niet om aan te gluren. Die regen heeft gewoon geen transparant effect waardoor je niks ziet. 100% filmgrain CRT effect... echt remastered

avatar van leatherhead
Dubieus genoeg is de regen op de één of andere manier ook wit van kleur en valt het letterlijk in een grid patroon..

Zoals wel meer dingen hebben wat modders het al gefixed, maar het kan inderdaad echt niet.

avatar van Maarten0402
Normaal zou ik mods omarmen, maar om dit product beter te modden is echt jezelf (als modder) in de vingers snijden. Dit had in de basis al op zijn minst en minst OK moeten zijn. (Oftewel, heb meer zelfrespect als modder zijnde en brand je vingers hier niet aan a.u.b.).

Sterker nog: had dit product eerst eens fatsoenlijk uitgebracht. Daarna komen er idd mods die het nog ff wat gelikter maken zoals altijd.

Ik snap sowieso niet dat bedrijven modders niet omarmen. Je hebt ook een prachtige GoldenEye mod en iemand heeft eens Mario 64 in de Unreal 4 engine nagemaakt. Ik zou die gasten een baan aanbieden en zulke projecten uitwerken tot commerciële successen. Waarom zou je GTA VC en SA in waardeloze vorm zelf maken terwijl modders er wel een hele mooie versie al van hebben.

Ajax&Litmanen1 schreef:

Van wat ik weet van 11 jaar geleden van Tripwire Interactive is dat de frontman John Gibson toentertijd juist modders omarmde voor zijn Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad. Zo zijn er nog wel meerdere, maar inderdaad het lijkt tegenwoordig wel een ondergewaardeerd dingetje... (weer)

Ajax&Litmanen1 schreef:

Jammer genoeg nog steeds vrij underrated inderdaard terwijl er echt belachelijk veel talent te vinden is. (Dark Souls III: The Convergence Mod bijv.)

avatar van leatherhead
Gebeurt wel degelijk dat modders aangenomen worden bij bedrijven, sommigen zijn zo bij Bethesda begonnen geloof ik. Maar niet vaak genoeg inderdaad.

Bij Rockstar heb ik er helemaal een hard hoofd in gezien de heksenjachten die ze geregeld naar modders beginnen.

Heb de game besteld, jammer dat deel IV er niet bij zit die zou ik ook wel op de ps4 willen spelen.

avatar van Mr. Olaf
ghosthunter schreef:

Daar gaat ook mogelijk een remaster van komen: 'GTA 4 krijgt ook een remastered versie in 2023'

Ik zit daar persoonlijk niet op te wachten eigenlijk, dat er maar eens een nieuw deel uitkomt.

Fysieke versie Grand Theft Auto: The Trilogy verschijnt later | Nieuws | Gamer.nl

Komt pas 17 december uit.

Maar ik denk dat het geen groot commercieel succes gaat worden. Ik koop dit wel volgend jaar een keer voor 20 of 25 euro. Meer heb ik er niet voor over. En alleen als ze het goed hebben gepatcht.

avatar van legian
Ajax&Litmanen1 mocht je nog gamepass nemen (om Halo infinite te spelen bijvoorbeeld ) dan kan je alvast San Andreas proberen. Voor zolang die daar in blijft staan dan tenminste.

legian schreef:

Ja, zoiets heb ik wel in de planning. Heb nog de nodige games liggen, maar ik wil heel graag Halo gaan spelen en GTA is dan meegenomen.