The Smurfs: Mission Vileaf (2021)

Alternatieve titel: De Smurfen: Missie Vileaf

Nintendo Switch / PlayStation 4 / Xbox One / PC / PlayStation 5 / Xbox Series X/S
Adventure / Platform

Ontwikkeld door OSome
Uitgegeven door Microïds

Gargamel heeft een nieuw wapen tegen De Smurfen bedacht: Vileaf. Een giftige plant die Smurfen aantrekt en gevangen neemt!. Om deze vreselijke situatie op te lossen, besluit Grote Smurf een aantal van zijn mede-Smurfen te vragen om hem te helpen de ingrediënten te verzamelen voor een tegengif dat krachtig genoeg is om de Vileaf voor eens en voor altijd uit te roeien.

avatar van thoyouknow1980
Ik haat smurfen...

Haha grapje natuurlijkik ben er mee opgegroeid.
Ik wou Gargamel gewoon ef nadoen.
Deze game is toch behoorlijk goed in mijn ogen.
En al helemaal voor de doelgroep,al ben ik zelf ook stiekum nog een kind vanbinnen
Wat je in deze game eigenlijk doet is het bos opruimen(schoonmaken).
Dit doe je doormiddel van een soort stofzuiger waarmee je ook andere truckjes kunt doen.
Zoals blazen of stukjes vliegen.
De controls werken bijzonder soepel en het speelt gewoon lekker weg.
Ook geeft het een voldaan gevoel om alles schoon te maken

En dan de graphics,die zijn echt van een mooi niveau strak en helder.
Zoals het smurfendorp van waaruit je je avontuur begint het ziet er allemaal zo mooi en schattig uit
Het enigste minpuntje van de game is de relatief korte spelduur van 10 a 15 uur.
Al met al een leuke platformer,zo en nu ben ik uitgesmurft