Save Koch (2019)

PC / Macintosh / Nintendo Switch
Adventure / Simulation

Ontwikkeld door Wooden Monkeys
Uitgegeven door BigGame en OverGamez

Jij bent de spil van de lokale maffia, Jeffrey Koch. Je rijk in New Kandinski wordt echter in totale chaos gestort als een onbekende Mastermind heeft besloten jouw plaats in te nemen. Blijkbaar is er een mol in je organisatie geplant, die van binnenuit je imperium aan het ontrafelen is. Aan jou om deze op te sporen en uit te roken, voordat het te laat is.