Hardcore Mecha (2019)

PC / PlayStation 4 / Nintendo Switch
Shooter / Action

Ontwikkeld door RocketPunch
Uitgegeven door RocketPunch en Lightning

2221 AD. Dankzij de ontdekking van het WM-01 Wormhole wist de Neo VN al snel enkele koloniën te stichten op Mars. Na de Grote Burgeroorlog zijn dit de voornaamste menselijke nederzettingen geworden. Jij bent Tarethur O'Connell, ACE piloot voor de Hardcore Defense Corp. Als hij op missie wordt gestuurd om de verdwenen intelligentieofficier, enkel bekend als "A", op te sporen, raakt hij verwikkeld in een groots complot.