Rain City (2019)

PC / Macintosh / Nintendo Switch / PlayStation 4 / Xbox One

Ontwikkeld door big pineapple
Uitgegeven door Cotton Game

De game begint als de hoofdrolspeler, een kat, naar Rain City vertrekt om zijn zus te vinden. Het even bizarre als spannende verhaal laat spelers onder andere verdwalen in een paddenstoelenveld, naar een geheime doorgang zoeken en experimenteren in een laboratorium. Alleen wanneer spelers de vermiste zus van de kat vinden, komen ze erachter waarom het altijd regen in Rain City...