River City Girls 2 (2022)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Nintendo Switch / Xbox One / Xbox Series X/S

Ontwikkeld door WayForward
Uitgegeven door Arc System Works

Het speelt zich kort na de vorige River City Girls af. Je neemt wederom de rol aan van Misako en Kyoko, evenals Kunio, Riki en andere personages. Samen maken ze opnieuw een reis af door River City waar ze vele dreigingen in elkaar stompen. Maak gebruik van nieuwe aanvallen, verken nieuwe gebieden, leer nieuwe vijanden kennen en geniet van een dosis humor.