Endless Fables: Dark Moor (2018)

Alternatieve titel: Endless Fables 3: Dark Moor

Android / Macintosh / PC / Xbox One / PlayStation 4 / Nintendo Switch
Puzzle / Adventure

Ontwikkeld door Sunward
Uitgegeven door Artifex Mundi

Pamela Cavendish, de wereldberoemde antropologe, reist naar de verjaardag van haar nicht in het noorden van Schotland. Een vrolijke ceremonie verandert in een spannend avontuur nadat het meisje wordt ontvoerd door een banshee van de andere wereld. Het leven van Nora staat op het spel en de Rode Maan is aan het opkomen. Poelen leiden Pamela naar een spookhuis, bewaakt door monsters die zelfs nog verschrikkelijker zijn. Reis door de boeiende landschappen van Schotland totdat je Kirkwall bereikt en ontdek de legende die de locale bewoners kwelt. Ontdek de geheimen van een verlaten landhuis verborgen op het eiland tussen de moerassen. Sta oog in oog met monsters en red een onschuldig kind. Los hersenkrakende puzzels op en leer of er een greintje waarheid in elk sprookje zit...