Donuts'n'Justice (2016)

PC / Nintendo Switch / Xbox One / Xbox Series X/S / PlayStation 4 / PlayStation 5
Action / Shooter

Ontwikkeld door FobTi
Uitgegeven door FobTi en Ratalaika

Onze twee politieagenten zijn charmante, stoere antihelden met een hekel aan criminelen. Samen maken ze met behulp van hun vuurwapens het verschil in hun gemeenschap. Schiet kogels en gooi granaten naar straattuig, en schakel vervolgens de bendeleiders uit van de syndicaten die deze straten terroriseren. Neem het op tegen 14 soorten vijanden, waaronder gevaarlijke motorbendes en aliens. Stort je in dreigende eindbaasgevechten en zinderende auto-achtervolgingen.