Dojoran (2020)

Xbox Series X/S / Xbox One / PlayStation 5 / PlayStation 4 / Nintendo Switch / PC
Action / Platform

Ontwikkeld door Nautlander
Uitgegeven door Nautlander en Ratalaika

Het leven is niet zo simpel als het leek toen je klein was. Om in een wereld vol gevaren te overleven, moet je de moeilijke ninjatraining van kikkers doorlopen met geheime technieken die zijn gecreëerd door je voorouders. Om dit te bereiken moet je appels gebruiken om een dubbele sprong te maken, op andere manieren dan je gewend bent. Elke dood is een leermoment om je reflexen te verbeteren en het personage te besturen.