Delicious! Pretty Girls Mahjong Solitaire (2016)

Android / Macintosh / PC / Nintendo Switch / PlayStation 4 / PlayStation 5
Puzzle

Ontwikkeld door ZOO Corporation
Uitgegeven door ZOO Corporation, Eastasiasoft en Sticky Rice

Wat is er lonender in een potje solitaire dan wanneer schattige meisjes zich verkleden, telkens wanneer je wint? In deze geüpdatete en enigszins ondeugende versie van deze klassieker waarin je tegels moet combineren, ontgrendel je nieuwe outfits voor je vrouwelijke metgezellen wanneer je het bord leeg speelt. Al deze outfits kun je vervolgens bekijken in de verleidelijke Dressing Room-modus. Ontmoet onderweg 7 Pretty Girl-personages en 2 verborgen gasten! Heerlijk! Pretty Girls Mahjong Solitaire is eenvoudig, maar uitdagend. Combineer tegels om ze te laten verdwijnen, maar wees voorzichtig en plan je strategische keuzes zorgvuldig, zodat je niet vast komt te zitten! Telkens als je speelt, worden de tegels opnieuw verdeeld. Zo blijft elke sessie leuk en onvoorspelbaar. Met meer dan 100 indelingen en willekeurige patronen is er altijd een reden om terug te komen voor meer puzzelplezier en verkleedpret!

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.