Dating Life: Miley X Emily (2019)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Nintendo Switch

Ontwikkeld door Dharker
Uitgegeven door Dharker en Gamuzumi

Speel als Miley terwijl ze op haar eerste afspraakje in jaren gaat. Haar partner is echter misschien niet wie ze had verwacht nadat ze haar eigen gegevens verkeerd heeft ingevoerd, wat leidt tot een onverwachte date tussen twee normaal gesproken heteroseksuele vrouwen. Ondanks de rare wending van het lot en hun eigen gevoelens, besluiten ze om er gewoon in te stappen en te genieten van hun avond samen. Je speelt als Miley en neemt belangrijke beslissingen die invloed hebben op het verloop van de date en vooral hoe die eindigt.