Can't Drive This (2016)

Macintosh / PC / Nintendo Switch / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S
Racing / Party

Ontwikkeld door Pixel Maniacs
Uitgegeven door Pixel Maniacs

Race met je monstertruck terwijl je vriend de weg bouwt. Ga te langzaam en je explodeert! En ja, het is net zo chaotisch als het klinkt - vooral in een split-screen voor vier spelers. Can't Drive This is een competitief co-op multiplayer party race spel. Rijd met je monster truck terwijl je vriend de weg voor je bouwt! Oh, en ga niet te langzaam, of je explodeert!