Bibi & Tina op de paardenboerderij (2019)

Alternatieve titel: Bibi & Tina at the horse farm

Nintendo Switch / PlayStation 4 / PlayStation 5
Adventure / Sports

Ontwikkeld door Independent Arts
Uitgegeven door Markt+Technik en Treva

Rij als Bibi of Tina op Amadeus, Sabrina en acht andere paarden. Verken te paard het uitgestrekte terrein rondom Martinshof en kasteel Falkenstein. Of je nu loopt, draaft, galoppeert of springt, laat zien wat je kunt in gevarieerde paardenraces met verschillende lengtes en moeilijkheidsgraden! Wilde avonturen wachten op je!

Mooi comment bij de trailer: "I like it, it reminds me of Red Dead Redemption"

avatar van Princess Piranha
Nou dat klinkt veel belovend