Auto Chess (2019)

Android / Apple iOS / PC / PlayStation 4 / PlayStation 5
Strategy

Ontwikkeld door Drodo
Uitgegeven door Dragonest en ChengDu LongYou Tech

In Auto Chess zijn strategische beslissingen belangrijker dan katachtige reflexen. Auto Chess brengt je boeiende singleplayer- en multiplayerspelmodi en je kunt stijgen in level met beloningen. Speel een strategisch spel in standaardmodus, een snel Knock-outspel, of een potje co-op met een vriend in Duo's. Rekruteer helden en transformeer ze in een krachtigere versie van zichzelf. Speel op het platform van jouw keuze en strijd tegen spelers van over de hele wereld in een naadloze crossplay-ervaring. Je profiel in Auto Chess wordt op alle apparaten gedeeld, dus je boekt altijd voortgang, ongeacht op welk apparaat je speelt.