Exodemon (2019)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S / Nintendo Switch

Ontwikkeld door Kuupu
Uitgegeven door Kuupu en JanduSoft

Bezeten door een buitenaards wezen, slash en scheur talloze vijanden met je monsterlijke klauwen, je moet een manier vinden om de planeet te ontsnappen voordat je verliest wat er van je menselijkheid te vinden! Je moet je een weg door labyrint-achtige levels, het vernietigen hordes van vijanden met je monsterlijke vaardigheden. Het combineren van de vernietigende kracht van uw symbiotische klauwen met een snelle, scherpe en vloeiende beweging, dan heb je een onverwoestbare buitenaardse moordmachine geworden. In Exodemon speel je als een wetenschapper in de rand van het universum, die was besmet door een buitenaards wezen. De symbiotische kracht probeert om controle te nemen, maar je kan een manier zijn om het beest op de confederatie laboratoria onder controle te houden. Weersta de infectie en laaien door middel van verschillende locaties om de laatste escape pod bereiken voordat je verliest wat er van je menselijkheid.