Pumpkin Jack (2020)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Nintendo Switch / Xbox One / Xbox Series X/S

Ontwikkeld door Nicolas Meyssonnier
Uitgegeven door Headup en Beep Japan

In deze spookachtige 3D-platformer belichaamt je Jack, de mythische Pumpkin Lord! Duik in een episch avontuur door buitenaardse werelden en help het Kwaad om het Goede te vernietigen! Reis door de lugubere landschappen en verras de inwoners met je kwade daden.

Stond blijkbaar op mijn Steamlist uit een van de Bundles. Vandaag heel eventjes getest en...ik moet zeggen dat de game me op het eerste gezicht best bevalt. Gameplay komt overeen met zoveel 3D platformers uit generaties terug (maar helemaal met de Maximo reeks op de PS2), alleen baad hier alles in een herfst / Halloween sfeertje. Nou kan ik natuurlijk geen oordeel vellen na die paar minuten (Ik zit nog in mijn - even kijken wat er in die anderhalf jaar Choice bundles zat dit ik niet geinstalleerd heb) maar het lijkt me best wel een competente 3D platformer. Spooky sfeertje, aardige kleurtjes en deuntje. Voor als je geen zin hebt om opa zijn graf te gaan bezoeken op 31 ok / 1/2 november of Halloween en consorten al voor de 30ste keer gezien hebt. Toch maar een keertje voor gaan zitten.