Pumpkin Jack (2020)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Nintendo Switch / Xbox One / Xbox Series X/S

Ontwikkeld door Nicolas Meyssonnier
Uitgegeven door Headup en Beep Japan

In deze spookachtige 3D-platformer belichaamt je Jack, de mythische Pumpkin Lord! Duik in een episch avontuur door buitenaardse werelden en help het Kwaad om het Goede te vernietigen! Reis door de lugubere landschappen en verras de inwoners met je kwade daden.

• vanaf woensdag 27 oktober te koop voor de PlayStation 5
  • vanaf woensdag 27 oktober te koop voor de Xbox Series X/S