Outcast 2: A New Beginning (2021)

PC / PlayStation 4 / Xbox One

Ontwikkeld door Appeal
Uitgegeven door THQ Nordic

Twintig jaar na zijn avontuur in Outcast keert Cutter Slade, in dit langverwachte vervolg, terug naar de buitenaardse wereld van Adelpha. Herrezen door de almachtige Yods, keert hij terug naar een wereld ontdaan van zijn natuurlijke hulpbronnen, diens inwoners tot slaaf gemaakt door een meedogenloos robotleger. Nu is het aan Slade om zijn titel van messias weer op te pakken en Adelpha opnieuw te bevrijden.