Leisure Suit Larry: Wet Dreams Dry Twice (2020)

Alternatieve titel: Leisure Suit Larry 11

PC / Macintosh / PlayStation 4 / Nintendo Switch / Xbox One

Ontwikkeld door CrazyBunch
Uitgegeven door Assemble en Koch

Na de gebeurtenissen uit Wet Dreams Don't Dry, is Larry gestrand in Cancúm en wordt gedwongen te trouwen met de dochter van het opperhoofd van de lokale stam. Larry realiseert zich echter dat Faith toch zijn ware liefde is, en hij haar koste wat kost zal vinden. Hij weet te ontsnappen, maar loopt vervolgens schipbreuk in de Kalau'a-archipel. Met de hulp van zijn PiPhone en diens kunstmatige intelligentie, ontdekt hij dat Faith hier ook was aangespoeld...