Hunt Down the Freeman (2018)

Shooter / Action

Ontwikkeld door Royal Rudius
Uitgegeven door Royal Rudius

Mitchell Shephard, de vermeende broer van Adrian Shephard, was een van de soldaten van de Hazardous Environment Combat Unit die de leiding had over het doden van alle wetenschappers van Black Mesa Research Facility na het Black Mesa Incident. Tijdens het verkennen van de faciliteit komt hij in contact met een man die een HEV-pak draagt, van wie hij denkt dat het Gordon Freeman is. De man slaat hem met een koevoet en laat hem sterven. Mitchell zweert dat, hoe lang het ook duurt, hij Gordon zal vermoorden, waar hij de G-Man ontmoet in een ziekenhuis in Albuquerque, New Mexico. G-Man biedt hem een ​​"deal" aan, waarbij hij, wanneer het zover is, zijn "belofte" zal houden. Mitchell wordt vervolgens in de Seven Hour War geplaatst.