Apple Slash (2020)

PC / Nintendo Switch / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S

Ontwikkeld door Agelvik
Uitgegeven door Agelvik

Bestrijd een invasie van mysterieuze, charmante wezens in een uitgestrekt zompig moerasgebied. Hak op een goddelijke manier op je vijanden in en ervaar dubbelzinnige ontmoetingen boordevol persoonlijkheid. In Apple Slash ben je de machtige appelridder met zijn krachtige hakzwaard. Je begint aan een avontuur boordevol creatief ontworpen gevechten. Met innovatieve aanvalsmechanismen. Combineer een zwaai van roterend zwaard met meerdere vaardigheden. Onderweg vind je her en der in het moeras diverse vaardigheden. Hiermee kun je krachtige aanvallen uitvoeren.