Angels with Scaly Wings (2017)

Macintosh / PC / Nintendo Switch / Xbox One / Xbox Series X/S / PlayStation 4 / PlayStation 5

Ontwikkeld door Radical Phi
Uitgegeven door Radical Phi en Ratalaika

Na de ontdekking van een mysterieuze portal, ben jij geselecteerd alseen van de weinige mensen om naar de wereld van de draken te reizen. Terwijl je dienst doet als ambassadeur kom je meer te weten over deze vreemd genoeg bekende plek, en ontdek je dat jouw menselijke collega meer weet dan hij doet vermoeden… Het is aan jou en de vrienden die je maakt om de samenzwering te ontrafelen die de nieuw ontdekte wereld bedreigt. Gaandeweg zul je misschien zelfs de liefde vinden.