A Little Lily Princess (2016)

Xbox One / Xbox Series X/S / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Nintendo Switch / PC / Macintosh

Ontwikkeld door Hanabira
Uitgegeven door Hanako en Ratalaika

In de tijd dat De Britten India regeerden, werd Sara Crewe opgevoed als een prinses. Ze kreeg altijd het beste van het beste. Nu ze oud genoeg is, moet ze naar een kostschool in een vreemd land. Haar liefde voor boeken en sprookjes is het enige waarmee ze vrienden kan maken. Maar niet alle vriendelijke blikken zijn te vertrouwen. Van het ene op het andere moment kan alles tegenzitten. Wat zou er gebeuren met een kleine prinses als ze alles verliest? Kies activiteiten om Sara's hulpmiddelen uit te breiden en verander de loop van het verhaal. Met welk meisje ontwikkelt ze de sterkste emotionele band?