Voice of Cards: The Isle Dragon Roars (2021)

PC / PlayStation 4 / Nintendo Switch
Card / RPG

Ontwikkeld door Square Enix
Uitgegeven door Square Enix

Een RPG die zich afspeelt in een wereld van zwaarden en magie, en wordt volledig verteld met behulp van kaarten. Het verhaal volgt een personage dat zichzelf tot held heeft uitgeroepen en eropuit trekt om een draak te doden die onlangs is ontwaakt. De gebeurtenissen worden gepresenteerd in de stijl van een traditionele RPG, waarbij de spelmeester optreedt als verteller.

• vanaf donderdag 28 oktober te koop voor de Nintendo Switch
  • vanaf donderdag 28 oktober te koop voor de PC