Age of Conan: Hyborian Adventures (2008)

Ontwikkeld door Funcom
Uitgegeven door Funcom en Eidos

Age of Conan: Hyborian Adventures is een MMORPG gebaseerd op het boek "The Hour of the Dragon". In een wereld met wrede goden, mythische wezens, verloren beschavingen en een worstelend menselijk ras, heeft de machtige Conan zich opgewerkt tot koning van Aquilonia. Maar zijn heerschappij staat op instorten door de bedreiging van oude, kwade machten. In deze fantasy-wereld maak je kennis met zwarte magie en brute gevechten in een afbrokkelend rijk waarin een hevige strijd wordt uitgevochten.

avatar van Zuzuu
Klik op de volgende links voor meer informatie over Age of Conan: Hyborian Adventures.
- Screenshots.
- Trailer.

avatar van Martijn
Ik hoop zo dat ze alle hoge verwachtingen kunnen waarmaken.

avatar van Zuzuu
Ik denk het wel, want kijk naar de screenshots, het is gewoon overweldigend.

avatar van Martijn
Hoop voornamelijk dat ze de gameplay beloften kunnen waarmaken. Eindelijk echte combat in mmorpgs!

avatar van rpger
Hoge verwachtingen inderdaad aan deze MMORPG, Het eerste gedeelte van het spel kun je volledig single player te werk gaan, ongehinderd door anderen kun je dus experimenteren met je character en de wereld verkennen. Na Lvl20 bereikt te hebben stap je dan in de online wereld.

Daarnaast belooft de game grote veldslagen en complete belegeringen van steden. Alle animatie is motion captured, er zijn dag/nacht en weer veranderingen, 3 uur aan muziek, kortom dit spel is al zo´n 5 jaar in de maak en belooft heel wat, of het voldoende is om in de buurt van het krankzinnig populaire WOW te komen is de vraag..

is het met maandelijke kosten?

Ja

avatar van jaspertje3
Wie wil meedoen aan de open beta, kan vanaf 1 Mei aan de slag met dit spel.

Funcom, Eidos and IGN are proud to announce that Open Beta for Age of Conan will start on May 1. The Open Beta will be hosted exclusively by IGN’s popular game download site, FilePlanet.com, as well as being offered through partner IGN sites such as Gamespy.com, Tentonhammer.com and Warcry.com. The application pages at FilePlanet.com are now open for registrations, and gamers from across the world can sign up. As 50.000 gamers prepare their Hyborian assault, rivers of blood are about to flow, and it’s exclusively available through FilePlanet and IGN partner sites.

avatar van Tha)Sven
Ik ga het na het lezen van deze berichten wel proberen

avatar van Martijn
Dit spel komt dit jaar overigens alleen voor de PC uit, de xbox versie staat voor 2009.

Installatie is 26, goeie middag, dat word weer een nieuwe schijf kopen

superdross
De eerste conan spel vondt ik niet zo mooi. Het was een beetje hakken takken tot je er in slaap viel.

Ik hoop dat deze wel een stuk bloederiger momenten heeft. :S :S

avatar van Martijn
Die andere conan game heeft dan ook niets te maken met deze.

Hij is niet voor niets 18 plus. Inclusief registratie dus hopelijk word het ook echt 18+

Maandelijkse kosten? :O

Hè bah, vergeet het dan maar..

Dit spel heeft het gewoon allemaal. De graphics zijn fenomenaal en het combatsysteem is om je vingers af te lekken. En de 18+ rating is zeker nodig omwille van het taal gebruik en the gore dat dit spel te bieden heeft . Een dikke pluim voor de makers van dit spel chapeau!!!!

avatar van Mafurios
Goeie game originele manier van vechten kan niet wachten tot ik de sieges kan proberen. Geweldige graphics vooral met DX10 helaas haal ik met max settings en DX10 geen fatsoenlijke FPS meer. nouja voor zover ik gehoord heb kan bijna niemand de DX10 goed aan dus misschien fixen ze het nog zodat het wat soepeler loopt.

Het enige wat ik een klein minpunt vind is dat voor alle classes de gear best veel op elkaar lijkt maarja, daardoor ziet het er ook wel wat echter uit.

PS.

De 360 Versie is nog niet uit dus moet die stem niet verwijderd worden?

AvMerode
Volledig spel is 35GB hoorde ik via youtube, dat is ziek.

Knap dat iemand een stem heeft uitgebracht op de Xbox 360-versie gezien die nooit is uitgekomen.

Idd, stem en platform verwijderd.