Triangle Strategy (2022)

Nintendo Switch

Ontwikkeld door Square Enix en Artdink

Kruip in de huid van Serenoa, erfgenaam van de Wolfforts, en leid een groep krijgers in een web van intriges waarin jouw beslissingen allesbepalend zijn. Je keuzes versterken een van de drie overtuigingen — nut, moraal, vrijheid — welke tezamen het wereldbeeld van Serenoa vormen en bepalen hoe het verhaal zich ontvouwt. Bij grote beslissingen zullen meerdere personages hun stem uitbrengen op de Schaal van Overtuiging. Op die momenten kunnen de beslissingen en bondgenoten die je maakt, het lot van de hele natie en het continent Norzelia bepalen.

• vanaf 4 maart 2022 te koop voor de Nintendo Switch