Kirby and the Forgotten Land (2022)

Nintendo Switch
Platform / Action

Ontwikkeld door Nintendo

Kirby betreedt een nieuwe dimensie in zijn volgende avontuur op de Nintendo Switch! In deze nieuwe game kunnen spelers vrij rondlopen in 3D-gebieden en bekende kopieerkrachten van Kirby gebruiken. Wat staat Kirby te wachten wanneer hij een mysterieuze wereld vol verlaten gebouwen uit een oude beschaving verkent?

Hier kijk ik ontzettend naar uit! de trailer was Kirby in een open wereld in plaats van dat eeuwige platvormen. Een open mysterieuze wereld wat mij ook meer geschikt lijkt voor een breder publiek.
Hopelijk gaan de gevechten en opdrachten mee met deze 'volwassen' ontwikkeling.

avatar van Princess Piranha
Yeah, ziet er al veel belovend uit !

Naar dit deel ben ik heel benieuwd, nadat ik recentelijk Epic yarn op de wii heb uitgespeeld. Koester ik toch wat warme gevoelens voor Kirby. Goede kans dat dit spel in me collectie beland.