The Addams Family: Mansion Mayhem (2021)

PC / Xbox One / Nintendo Switch / PlayStation 4
Platform / Party

Ontwikkeld door PHL Collective
Uitgegeven door Outright

Ze zijn eng, ze zijn maf en hun huis is in gevaar! Alleen jij en je vrienden kunnen Wednesday, Pugsley, Gomez en Morticia Addams helpen om het Addams Family-huis te redden in dit griezelige nieuwe 3D-platformavontuur voor maximaal vier spelers. De villa zit vol schrikmomenten, maar kun jij z'n angstaanjagende geheimen ontrafelen en het redden van een onverwachte dreiging? Gebruik de vaardigheden van ieder iconisch personage om het huis te verkennen, puzzels op te lossen en relieken te vinden. Speel competitieve minigames waarin je botst en springt om te winnen. Spelletjesavond wordt weer griezelig gezellig!

avatar van thoyouknow1980
Sfeervol platformen Addams style
Als fan van de Addams family was deze game mij opgevallen.
Ben vooral dol op de jaren 90 films en super nes games,dus snakte naar nieuw Addams matriaal.
Eerst de niewe animatiefilm bekeken,valt wel aan te raden om in de sfeer te komen
En die film beviel me wel,op naar de game dus.
Het is een pure platformer,rennen,springen en verzamelen met afentoe een verdwaalde vijand.
De besturing is simpel en soepel,net als de gameplay.
Puzzels zijn ook al niet te moeilijk,nee de echte uitdaging ligt in de lengte van de levels.
Die levels zijn echt lang...geweldig hier is niet op bezuinigd
Ook vind ik ze behoorlijk sfeervol en ze vangen goed de sfeer van de film.
Echt heerlijk om door de levels te zwerven,ik kom al gauw in een soort van zen stand.
En de zweverige muziek helpt daar ook bij.
Heb eigenlijk maar een minpunt en dat is de map.
De map,kaart waarop je de levels kiest is namelijk nogal statish en saai vorm gegeven,dit had beter gekunt.
Je kunt de game verder ook met meerdere spelers op je bank spelen,en er zijn losse minigames.
Al met al is dit een behoorlijk leuke plaformer geworden,Lurch aproves UUUUURGGG