Xuan-Yuan Sword: The Gate of Firmament (2015)

Alternatieve titels: Xuan-Yuan Sword EX: The Gate of Firmament | Xuan Yuán Jiàn Wài Zhuàn: Qióng Zhī Fēi

PC / Xbox One / PlayStation 4 / PlayStation 5
Action / RPG

Ontwikkeld door DOMO en Softstar
Uitgegeven door Softstar, Changyou, E-Home, CubeGame en Eastasiasoft

Lang geleden, om zijn vermiste dochter te vinden, opende de goddelijke Jade keizer de poorten van de hemel, waardoor een directe verbinding tussen hemel en aarde mogelijk werd. Dit werd gedaan, zodat waardige stervelingen goddelijke krachten konden verkrijgen om te helpen in de zoektocht naar de keizers dochter. Deze gave werd echter uitgebuit en misbruikt, waardoor chaos in het sterfelijke rijk ontstond. De Nine Li-stam werd een sekte die demonen aanbad en het occulte beoefende, waardoor ze afscheidde van het sterfelijke rijk. Met hun kwade krachten wisten ze oorlogen over het hele continent aan te wakkeren, waardoor mensen werden veroordeeld tot een leven van angst en lijden. De tijd is gekomen om hier verandering in aan te brengen!

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.